reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Javorova

Zuzana Javorova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zahranicna Slovenka, verna srdcom domovine pod Tatrami, no nejakou carovnou mocou priputana k Alpam... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Prva facka dialektiky za hranicami...

Zuzana Javorova

Prva facka dialektiky za hranicami...

Akymi vselijakymi privlastkami sa da pomenovat moja hatlanina, ktora sa na mna nalepila v priebehu tychto piatich rokov, sa neda ani vymenovat.

  • 2. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Kto chce, nauci sa aj keby nechcel...

Zuzana Javorova

Kto chce, nauci sa aj keby nechcel...

Uz je to 5 rokov, co som po prvy krat polozila nohu na svajciarsku podu. Neuveritelnych 5 rokov, ktorych mi vela dalo, ale aj vela vzalo.Dalo mi pocit nezavislosti a uplneho dospenia do polohy, ked si uz nepoviem, ze to co som povedala, bolo detinske, ale dospelacke. Dalo mi moznost narobit tolko chyb a tolko spadnuti priamo na hubu, ze sa niekedy citim ako zivotom zocelena a to len v mojich 27-mich rokoch. Dalo mi moznost vyrast ako clovek a zo vsetkych chyb sa naucit, ze ten clovek ktoreho som pred par rokmi nechala za svajciarskou colnicou, uz nie je ten isty, na ktoreho sa kazde rano pozeram v zrkadle.

  • 2. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu